Image and video hosting by TinyPic
   گزارش نمايشگاه صنعت تبليغات و بازاريابی   

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

خودکار های تبلیغاتی، انواع ساعت مچی، دیواری، رومیزی، زیر میزی (!)، چاپ روی کاغذ، پلاستیک، سفره، دیوار؛ چاپگر های بزرگ، خیلی بزرگ (۵ متری)، حکاکی لیزری روی چوب، سنگ، شیشه، لاستیک؛ حکاکی برشی روی همه چیز، بوی تینر و مواد فرار رنگی به واسطه مواد چاپی، نور پردازی های عجیب و غریب، مدیران مسن و عموما کراواتی و چاق، بازدید کننده های اکثرا جوان، بچه های رشته هنر (دارند در مورد انفجار لکه آبی رنگ روی زمینه سفید حرفهای مشکوک میزنن)، بازدید کننده های اشانتیون بگیر، بازدید کننده های کارت ویزیت بگیر، بازدید کننده های کیسه نایلون بدست و همه چی جمع کن، بازدید کننده های متحیر و مبهوت، بازدید کننده های در حال عقد قرارداد!، شکلات و شیرینی های فاصله دار(!)، بلیط ورودی، پارگینگ اتومبیل ظرفیت تکمیل شده ۱۰۰۰ تومانی، ساعت اتمام زود هنگام، عکس های دست جمعی غرفه داران در محوطه، بوی همبرگر سوخته، ست بودن لباس غرفه داران آقا و خانم با رنگ در و دیوار برخی غرفه ها و لابد روسری و کراوات جیغ برای ایجاد کنتراست هنری (!)، سخنرانی های تمام شده، غرفه همیشه شلوغ نان رضوی، جوراب های آویزان به جیب نزدیک مسجد، ترافیک وحشتناک مسیر برگشت....

خلاصه تبلیغات، تبلیغات، تبلیغات ولی بازاریابی؟ بازاریابی؟ بازاریابی؟

لینک